tiistai 17. joulukuuta 2013

17. Luukku: Meidän esteet


 Vähän aikaa sitten esittelin meidän valjaat. Nyt on esteiden esittelyn vuoro. Meidän esteet ei ole mitään kummosia, mutta eihän se ulkonäkö ole tärkein ;). Suurin osa on ihan perus pysty-esteitä. Rimoja meillä on aika vähän, koska me ei tehdä koskaan mitään kovin pitkiä ratoja tai korkeita esteitä. Joten monissa esteissä on samat rimat. Kaikki esteet on mun tekemiä ellei toisin mainita.

Tää pystyeste on tosi vanha, mutta mä oon kunnostanut sen uudelleen tänä vuonna(?). Ihan perushyvä este, mutta siitä ei saa kauheen korkeeta, koska nauloja ei ole ylös asti. (Laitan niitä joskus lisää). Korkeimmillaan n. 35 cm.


Tässä on mun uusin este. Se on trippeli eli kolmoiseste. Ootte varmaan nähnyt jo tästä kuvia sillon, kun mä tein tän. Tää on ollut tosi hyvä. Etummaisen esteen saa 33 cm korkeaksi, keskimmäisen 39 cmja taaimmaisen kai n. 45cm korkuiseksi.



 Tää on aika vanha pystyeste. Maalasin noi raidat mun kaverin kanssa ihan vapaalla kädellä vaan :D. Tässä on tosi huonot noi rimojen pidikkeet, koska ne on liian kaukana toisistaan ja ne on tosi vinoja ja niissä ei pysy rimat kunnolla.

Tollasia pidikkeitä siinä on :D. Kunnostan tän sitten, kun jaksan...


Maalasin tän kaksoisesteen n. viikko sitten samalla kun maalasin noi puomit. Tää on ihan hyvä este, koska oon laittanu tähän pidikkeiks noi sinkilät. (Jossain esteissä ei ole, koska en ole saanut sinkilöitä lautaan kiinni laudan kovuuden takia... :D) Tän saa korkeimmillaan vaan n. 35 cm korkeaksi.


Mun pikkusisko on tehnyt tän esteen koulussa. Se on muuten ihan hyvä, mutta toi "jalka" on haljennut oranssista tolpasta.  Tässä on hyvää se, että noi pidikkeet on aika lähellä toisiaan, joten voi laittaa juuri sille korkeudelle kun haluaa. Rimat on trippelistä niin kun näkyy.


Tässä on kaikki sanomalehtipuomit ja yksi lankku. 

Tässä on ihan normaali aloituseste. 


 Tää on tosi matala pystyeste. Noi tolpat on ihan eri sävyset, koska keltaseen maaliin oli sekoittunut punasta, kun maalasin tätä, mutta muuten ihan hyvä este.

Toivottavasti tykkäsitte! Onko ideoita loppuihin 7 luukkuun? Mulla on kyllä jotain, mutta saa ehdottaa, jos haluaa nähdä jonkun tietyn postauksen! :)

2 kommenttia:

  1. Tee postaus pupujen ennätyksistä ja esittele myöhemmin pupujen uusi häkki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ennätyksistä ei tulis varmaan kovin pitkää postausta, jos tarkotat siis este ennätyksiä :D Mutta häkin kyllä tulen esittelemään! :)

      Poista